.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناامنی در مرزن آباد ،داد امام جمعه را در آورد
ناامنی در مرزن آباد ،داد امام جمعه را در آورد

امام جمعه مرزن آباد با انتقاد ازمسئولان در خصوص امنیت منطقه مرزن آباد گفت: آنچه که مهم و مردم خوب منطقه مارا نگران کرده است ناامنی است !. ما در منطقه مشکل داریم، درخصوص مشکل نبودسوخت، نداشتن بهداشت و درمان، ویا هرمشکل دیگر می شود مردم را قانع کرد. اما وقتی درمنطقه ای امنیت نباشد چگونه می شود مردم را دعوت به صبر و تحمل کرد. مردم نگران امنیت مال و خانواده خود هستند. بسیاری به من مراجعه می کنند و می گویند علناً جوانان ما در معرض خطر اعتیاد قرار دارند. آشکارا در کوچه و خیابان شهر وروستا مواد خرید وفروش می کنند. و مسئولان ما از کنارشان به سادگی می گذرند. این یک طرف قضیه است طرف دیگر این ناامنی که مهم نیز هست. سرقت مکرر احشام از دامداران منطقه است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در کلاردشت، حجت الاسلام محمود علیخانی  گفت: بعداز بارها سرقت احشام، دامداران برای جلوگیری ازسرقت بیشتر دام، خودشان دست به کار شدند و توانستند یکی از دزدان سابقه داری که سال ها اموال مردم را به سرقت می بردند دستگیر کنند، و تحویل کلانتری 13 مرزن آباد بدهند. متأسفانه باخبر شدیم بجای تنبیه مجرم !، با دزد مماشات می کنند. و دامداران را آزار می دهند.

 وی گفت: بااین دزد احشام با سابقه 15 ساله، طبق سخنان رئیس قوه قضاذیه درخصوص ناامن کنند گان شهر تهران، بایستی به عنوان محارب برخورد شود. تااینکه مردم احساس امنیت کنند. نه اینکه دامداران ما بجای تولید بیشتر درسال تولید ملی دام هایشان را بفروشند. دامداران ما در حال فروش دام های خود هستند. تنها به این دلیل که در سال تولید ملی امنیت ندارند. 

 امام جمعه مرزن آباد در ادامه با اشاره به صحبت های سارق گفت: سارق دستگیر شده گفته است من در نیروی انتظامی و دادگاه آدم دارم. آیا این سخنان سارق سابقه دار توهین به قوه قضائیه و نیروی انتظامی نیست ؟!. قاضی و نیروی انتظامی بایستی خودشان شاکی باشند. بنابراین از مقامات امنیتی و قضایی می خواهم که با محاکمه این سارق و برقراری امنیت در محیط کاری دامداران و شهروندان آرامش را به منطقه بازگردانند، مردم مارا به تولید و سلامت و امنیت بیشتر امیدوارکنند.

 علیخانی با قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: با اینکه نیروی انتظامی در صحنه حضور دارد ولی عملاً امیدی به برقراری امید در منطقه دیده نمی شود. امیدواریم فرماندهی محترم فکری در تقویت کلانتری این شهر بکنند.

 خلیل ردایی یکی ازدامداران با سابقه مرزن آباد درخصوص سرقت احشام خود به خبرنگار شمال نیوز می گوید: ده ها سال است که دامدارم. من و تعدادی از دامداران منطقه در (میان دشت ) مرزن آباد مشغول دامداری هستیم. در 2 سال اخیر بیش از 60 گوسفند من به سرقت رفت. تنها گوسفندان من نبود. سال گذشته چشم و دست و پای نادر ردایی را. معلوم می شود امنیت سارقان احشام از امنیت ما دامداران در مرزن آباد بیشتر است.

ردایی افزود: رستم ردایی و رحمان ردایی که خودشان هم حاضر هستند، هرکدام 2 الی سه بار و هر بار  40 تا 60 رأس از دام شان به سرقت رفته است. مانده ایم چه کنیم !. به هر دری زدیم نتیجه نگرفتیم. در حال حاضر حاصل بیش از 100 سال زحمت خودم و پدرم را تنها بخاطر ناامنی در معرض فروش گذاشته ام.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسني 10 دي 1391
سلام
قابل توجه آقاي رضايي فرماندار محترم
نا شناس 10 دي 1391
امروز در خبرها خواندم که مازندران ، رتبه اول مصرف مواد مخدر صنعتی!
بعد این بنده خدا میگه مرزن آباد معتاد هستند!
عزیز جان اعتیاد همه جاییه!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.